Το τερπνόν μετά του ωφελίμου

Η οργάνωση μιας εκδήλωσης, με σκοπό την προώθηση των εμπορικών σας συμφερόντων, σε έναν χώρο διαφορετικό από το εργασιακό σας περιβάλλον, με τη συνοδεία εδεσμάτων και καλού κρασιού, αυξάνει το κύρος της επιχείρησης, βελτιώνει την εικόνα της και εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τη δημοφιλή λαϊκή ρήση: «το τερπνόν μετά του ωφελίμου»!


Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι στοιχειώδεις κανόνες marketing επιτάσσουν την προβολή ενός νέου προϊόντος, με σκοπό να γίνει ευρύτερα γνωστό. Πέραν των δελτίων τύπου και της διαφήμισης, σκεφτείτε το αντίκτυπο που θα έχει η οργάνωση μιας εκδήλωσης για το σκοπό αυτό, με καλεσμένους τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου και φυσικά τους άμεσα ενδιαφερόμενους καταναλωτές, στην περίπτωση που απευθύνεστε σε συγκεκριμένη κατηγορία επαγγελματιών. Για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μπορούμε να οργανώσουμε εκδηλώσεις με ελεύθερη προσέλευση κοινού.

Εκπαιδευτικά Σεμινάρια

Ο καθένας μπορεί να κλείσει μια αίθουσα ξενοδοχείου για τη διεξαγωγή ενός εκπαιδευτικού σεμιναρίου. Σκεφτείτε, όμως, πόσο πρωτότυπο και αποτελεσματικό θα ήταν εάν το επόμενό σας σεμινάριο γινόταν σε αίθουσα δεξιώσεων. Σε ένα περιβάλλον πιο ευχάριστο και κοινωνικό, σίγουρα διαφορετικό, με εντυπωσιακό μπουφέ και άψογο service.

Εμπορικές Εκθέσεις

Εάν τα γραφεία σας δεν διαθέτουν εκθεσιακό χώρο, ή αυτός δεν είναι εύκολα προσβάσιμος, η πιο άμεση και οικονομική λύση είναι να «νοικιάσετε» ένα κατάστημα για μία ή περισσότερες μέρες, ώστε να εκθέσετε τα προϊόντα σας και να τα προβάλλετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η προσέλευση του κοινού μπορεί να είναι ελεύθερη ή κατόπιν προσκλήσεως, ανάλογα με το είδος της επιχείρησης.

Εκτός από τον χώρο, μπορούμε να αναλάβουμε και την κατασκευή των stands, την εκτύπωση φυλλαδίων, το κατάλληλο decor, τη συλλογή στοιχείων, και ότι άλλο απαιτείται για την άρτια προβολή των προϊόντων σας.

Συνεντεύξεις Τύπου

Μια σημαντική ανακοίνωση, που αφορά τους μετόχους μιας επιχείρησης ή το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό των υπηρεσιών της, μπορεί φυσικά να πραγματοποιηθεί με ένα δελτίο τύπου ή καταχώρηση, όπως και συνήθως γίνεται. Αυτές οι προσεγγίσεις είναι απρόσωπες και δεν επιτρέπουν αλληλεπίδραση, όπως για παράδειγμα κάποια διευκρίνηση ή περαιτέρω συζήτηση.

Τα προβλήματα αυτά λύνονται, με τον καλύτερο επικοινωνιακά τρόπο, στα πλαίσια μιας συνέντευξης τύπου. Αν συνδυαστεί με τις παραδοσιακές μεθόδους, μεγιστοποιείται (ή ελαχιστοποιείται, ανάλογα την περίπτωση) ο απόηχος της ανακοίνωσης, και η επιχείρηση εμφανίζεται με αυξημένο prestige, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.